Aanbod

Groepslessen

ZumbaDance

Hou je van muziek, bewegen en plezier? Dan is ZumbaDance iets voor jou. 
ZumbaDance is een wereldbekende danstraining gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, axé, samba en cumbia. ZumbaDance is een goede workout voor de verbetering van het uithoudingsvermogen en voor de vetverbranding, waarbij de kans op blessures klein is. Dans, beweging en plezier staan hierbij centraal.
Just dance and have fun!

Jumpness

Conditie verbeteren, je billen, benen, buik aanpakken en volop plezier hebben? Schrijf je dan snel in.
Jumpness is een energieke groepsles waarbij gebruik wordt gemaakt van trampolines. Op muziek worden er constant springbewegingen gemaakt. Dit is niet alleen goed voor de conditie en spieren, maar ook evenwicht en coördinatie hebben er baat bij. Tijdens deze workout zijn meer dan 400 spieren aan het werk.
Ben je klaar voor heel veel plezier? Kom en jump, jump, jump!

BodyShape

Niet alleen maar je conditie verbeteren, maar ook spieren versterken? 
BodyShape is een groepsles waarbij op muziek aan de conditie en aan de spieren wordt gewerkt, voornamelijk gericht op billen, benen en buik. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van materialen als dumbells, dynabands etc. Binnen een uur wordt het hele lichaam getraind.
Let’s get in shape!

spinning
Bij spinning gaat het om conditie opbouwen en vet verbranden. Daarnaast is spinning een geweldige calorieverbrander. Spinning is een intensieve training. De weerstand van de fiets is aan te passen aan het uithoudingsvermogen. Dat maakt de les geschikt voor beginners en gevorderden.
hatha yoga
Hatha Yoga bestaat uit houdingen en oefeningen waarbij alle spieren in het lichaam gebruikt worden. De oefeningen zijn gericht op het bewust worden van de spanning in het lichaam. Spanning maakt spieren kort en stijf, wat het maken van soepele bewegingen belemmerd. Ook neemt de doorbloeding in spieren en organen af. Hatha Yoga biedt uitkomst bij vele klachten, als nek-, schouder- en rugklachten, maar ook concentratie- en ademhalingsproblemen. De lessen worden gegeven door Monique Koot, geregistreerd Iyengar® yoga docent.
Boks fit

Wat is Boks FIT? Boks FIT is een workout op basis van boksen, stootcombinaties en daarnaast lekker fysiek bezig zijn. Deze leuke work-out is een ideale training om aan je coördinatie en fysieke conditie te werken. Een deel van de les draag je bokshandschoenen en je verder ontwikkelen in leuke, snelle en krachtige boks combinaties. Daarnaast zal een deel van de les bestaan uit trainingsvormen waarbij de nadruk op fysieke ontwikkeling ligt, zoals het versterken van je romp. Anders dan bij boksen wordt er in een box-fit les niet gespard maar gaat het puur om de fysieke inspanning en plezier. Voor wie is Boks FIT? Het is geschikt voor iedereen, zowel man als vrouw, jong of oud, fit of minder fit. Onafhankelijk van jouw trainingsniveau kun je de meedoen aan de trainingen. Doordat er getraind wordt met het eigen lichaamsgewicht en er meerdere variaties mogelijk zijn, is de training voor iedereen uitdagend. Het is de ideale training om je algehele fitheid en explosiviteit te trainen:

Pump It
Wil je je spieren verstevigen en strakker worden? Probeer dan Pump It.
Pump It is een groepsles waarbij alle spieren worden getraind met behulp van gewichten en halters. De muziek op de achtergrond zorgt voor een leuke sfeer, maar is ook bepalend voor het tempo van de oefeningen. Deze krachttraining staat ook bekend als: ‘the fastest way to get in shape’.
De zwaarte van de gewichten is zelf te bepalen en daarom is deze groepsles geschikt voor beginners als gevorderden. Come on, pump that body!
yin yoga
Yin Yoga combineert dynamische bewegingen met rustige, verstillende houdingen. Yin Yoga bestaat voornamelijk uit staande vloeiende houdingen en bewegingen om warmte in het lichaam te creëren, de spieren te versterken en de vitaliteit te vergroten. Yin Yoga houdingen richten zich meer op het dieper liggende bindweefsel rondom gewrichten en organen en hebben een ontspannende werking op lichaam en geest. De poses worden zittend of liggend uitgevoerd, worden langere tijd aangehouden en zijn gericht op het bekkengebied, rug, schouders en nek. Lenigheid en een grotere flexibiliteit van het lichaam zijn het resultaat. De lessen worden gegeven door Monique Koot, geregistreerd Iyengar® yoga docent. Perfect Pilates Power Pilates Yoga Pilates
EMS Training in 20 minuten

FIT in 20 minuten! In 20 minuten een gezonder, sterker en fitter lichaam. Meer resultaat in minder tijd! Tel uit je winst: 20 minuten trainen staat gelijk aan 3 uur gym! In vergelijking met traditionele krachttraining met gewichten is Train Slimmer 80% efficiënter. Een veel snellere stofwisseling en betere gewichtsregulatie. Alle grote spiergroepen worden gelijktijdig geactiveerd. Dieper gelegen spiergroepen worden geactiveerd, 80% van de spier wordt bereikt. Zichtbaar resultaat in zeer korte tijd Trainen op afspraak Altijd trainen met Personal Trainer Voor iedereen toegankelijk Resultaatgarantie

Contact

Dorpsstraat 62 

1121 BZ | Landsmeer

06 144 29 799

Gratis Proefweek Aanvragen